Waar interesses samenkomen

Inschrijven op onze nieuwsbrief

Blog Archives

11. Ik ben mijn paswoord kwijt

Posted on by Robert Joos

Ga naar de login pagina en klik op ”Wachtwoord vergeten”. Vul hier je e-mail adres in dan sturen wij je een e-mail met een link. Klik op de link en je gaat naar de pagina waar je een nieuw wachtwoord kunt maken.

10. Hoe weet ik dat ik werd gecontacteerd door een ander lid ?

Posted on by Robert Joos

Al een lid je een bericht heeft toegezonden krijg je een melding ervan per e-mail. Het is evenwel aanbevolen om zelf regelmatig in te loggen om nieuwe profielen te bekijken en contact op te nemen. Zelf initiatief nemen wordt vaak beloond.

9. Hoe pas ik mijn e-mail adres aan ?

Posted on by Robert Joos

Ga naar de pagina ‘Instellingen’ en klik op de link om je e-mail adres aan te passen.

8. Hoeveel kost het premium lidmaatschap ?

Posted on by Robert Joos

De kosten zijn afhankelijk van de duur van jouw gekozen lidmaatschap. De meest actuele prijzen vind je altijd om de betaalpagina.

7. Hoe verander ik mijn paswoord ?

Posted on by Robert Joos

Ga naar de instellingen pagina. Daar vind je een link om jouw wachtwoord te wijzigen. Gebruik geen rare tekens, alleen letters en cijfers.

6. Hoe contacteer ik het secretariaat van BDMS?

Posted on by Robert Joos

Je kan ons 24 u op 24 u  contacteren via het contactformulier op de website. Het is aanbevolen om eerst de FAQ volledig te hebben doorgelezen. Wellicht vind je er een antwoord op uw vraag.

5. Aan welke voorwaarden moet mijn foto voldoen ?

Posted on by Robert Joos

Mogelijke redenen  waarom een profielfoto niet goedgekeurd wordt: – Het is een groepsfoto : is niet toegestaan want het gaat hier  alleen om jou! – De aanwezigheid van persoonlijke informatie op de foto zoals bv. een telefoonnummer , een adres , …. (compleet) adres. – Het is een foto waarop je niet duidelijk zichtbaar bent […]

4. Waarom wordt mijn profiel gecontroleerd ?

Posted on by Robert Joos

Alle profielen worden handmatig gekeurd. Dit om een kwalitatieve dienstverlening te kunnen aanbieden zonder fake profielen. Ze moeten aan bepaalde voorwaarden voldoen.  Mogelijke redenen waarom een profiel niet goedgekeurd wordt : – Aanwezigheid van commerciële informatie  – Aanwezigheid van persoonlijke informatie, zoals e-mailadressen of telefoonnummers – Teveel afkortingen en/of onduidelijke teksten  – Ongepast taalgebruik –  […]

3.Wordt mijn informatie aan derden verkocht ?

Posted on by Robert Joos

De informatie je meedeelt bij registratie is enkel noodzakelijk om via de website vlot je contacten te kunnen uitbreiden . Je informatie zal nooit verkocht worden aan derden. Daarnaast hoef je bij BDMS ook maar heel weinig informatie op te geven om lid te worden. Zo vragen wij geen achternaam en ook geen exact woonadres.

2. Kan ik het BDMS contactnetwerk gratis proberen ?

Posted on by Robert Joos

Je kan het BDMS contactnetwerk gratis en zonder verplichtingen uit proberen. Je bent dus nergens aan gebonden en je kan gedurende 1 maand gratis consulteren. Als je echt in contact -in gesprek wil komen is het noodzakelijk dat je Premium lid wordt.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Facebook
Instagram
WhatsApp
Naar werkbalk springen